Chciałam was bardzo, bardzo, bardzo przeprosić za tak długą nieobecność. Chyba wiecie jak to jest z końcem roku ;). Mam nadzieje, że mi wybaczycie i nadal będziecie odwiedzać mojego bloga.
Teraz chyba nie tyle to coś nowego a takie "ogłoszenie". Jeżeli jest jakiś temat na który chcecie znać moją opinie napiszcie w komentarzu np. Zwierzęta i ja będę tam pisała mniej więcej tak jak wcześniejsze tematy :)
Dzisiejszy temat to "Wakacje" ! To słowo kocham nad życie ! Z resztą chyba jak każdy uczeń :D.
Wakacje to ulubiona część w roku prawie każdego. Jest ciepło, słonecznie i przede wszystkim jest wolne od szkoły !!
Ja kocham wakacje za to, że mogę siedzieć do późna na dworze, że nie muszę przejmować się praktycznie niczym !
Można całymi dniami siedzieć z przyjaciółką/przyjacielem na boisku i sobie gadać albo po prostu pojechać nad jezioro.
Sądzę, że wakacje powinny być dłuższe (oczywiście wraz z latem :D) i z pewnością nie jestem sama. No ale cóż :p. Ale naprawdę taki dwu miesięczny wypoczynek jest naprawdę przydatny ;)
Ja po wakacjach idę na głęboką wodę (gimnazjum) więc naprawdę tego roczne wakacje wykorzystam do końca !
Ale naprawdę nie mogę się doczekać kiedy wreszcie będzie gorąco, kiedy przefarbuje sobie włosy (tuner) i kiedy wreszcie nie będę musiała wcześnie wstawać ! Mam wielką nadzieje, że te trzy tygodnie miną szybciutko i, że wreszcie będę mogła cieszyć się wakacjami. Ja wielkich planów na wakacje nie mam ponieważ będę tylko w Gnieźnie u mojej siostry gdzie będę zajmowała się jej córeczką która ma przyjść na świat na początku lipca więc będę miała zajęcie :)
Całkiem możliwe jest to, że jak co roku wyjadę do Klonu (Mazury) do mojej babcie :); i oczywiście spędzę czas w Łagiewnikach :) Jak tak teraz patrzę to mam tyle planów, że chyba się nie wyrobię O.o. Będę musiała sobie je trochę przedłużyć.
A właśnie, bym zapomniała ! Czekam na ten wielki letni hit !
Naprawdę ! Mam nadzieje, że będzie coś takiego; no błagam na pewno będzie !
Mam nadzieje, że tego roczne wakacje będą jeszcze lepsze niż zeszło roczne i każdemu tego życzę ;*
A teraz macie trochę zdjęć mojego autorstwa ;)
Mój piesek "Mały" ;)
Mój bezimienny kotek :p
Naprawdę jeszcze raz przepraszam, za tak długą przerwę :*
Następna notka w piątek ;*
A i pozdrawiam mojego Czosnusia :* Trzymaj się skarbie :*
A my musimy się niedługo spotkać :* :* :* Tak długo się nie widziałyśmy więc czas to nadrobić :))) A notka jak zawsze meeeega <3 Życzę Ci dużo pomysłów na blogowanie i ogólnie pozdrawiam i ściskam <3 Trzymaj się :*
OdpowiedzUsuń