niedziela, 29 marca 2015

ulubieńcy miesiąca- marzec

Już końcówka marca, więc stwierdziłam, że czas na ulubieńców! To pierwszy tego typu post na moim blogu, mam nadzieję, że spodoba się wam i stanie się naszą comiesięczną tradycją. A więc zaczynamy!


Muzyka

album Eda Sheerana X- uwielbiam. Ed to wspaniały artysta, z pewnością każdy zna chociaż jedną jego piosenkę jak "the a team', "give me love", "i see fire" czy "thinking out loud". Ja uwielbiam go w każdym calu. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba i z chęcią przesłuchacie jego album X! :)
https://www.youtube.com/watch?v=GxtyYm_1vKM

nowy album Jackoba Zaborskiego i Piotra Szumlasa "Peter and Jacob". Trzymałam za chłopaków kciuki od samego początku. Po tym jak wygrali 5 edycję Must Be The Music czekałam na ich płytę. Czekałam, czekałam i czekałam... Aż w końcu się doczekałam! 27 lutego tego roku do sklepów trafiła ich debiutancka płyta "Peter and Jackob". Polecam każdemu! Ja jestem w niej zakochana, mam nadzieję, że Wam też się spodoba! :) (podlinkuje Wam ich trzy teledyski jeżeli spodoba się Wam polecam zakupić płytę)
https://www.youtube.com/watch?v=gmMY3cHk-7k
https://www.youtube.com/watch?v=uKOTeZTjlH8
https://www.youtube.com/watch?v=CRvjlFm0PnI

Zapach

W tym miesiącu namiętnie używałam perfuma Justina Biebera "The Key". Uwielbiam jego zapach... Jest nie do opisania... Lekki, a zarazem mocny, dziewczęcy, ale seksowny... Jeżeli będziecie mieli okazję polecam powąchać!  


Kosmetyki

Nie jestem dziewczyną, która maluje się codziennie, raczej tego unikam, a w swojej kolekcji nie mam za dużo kosmetyków. Jednak w tym miesiącu postanowiłam zakupić sobie maskarę Lovely " curling Pump Up mascara". Zakupiłam ją w Rossmannie, za naprawdę niewielką kwotę i szczerze? Brałam ją całkiem w ciemno. Okazała się być strzałem w dziesiątkę! Bardzo fajnie wydłuża i podnosi rzęsy, ma silikonową szczoteczkę, którą przyjemnie tuszuję się rzęsy. Za tak niską cenę naprawdę super maskara!
W marcu również często używałam Baby Lips Dr Rescue "PINK ME UP", którą już dość dawno zakupiłam w Rossmannie. Mi sprawdza się znakomicie, daje piękny połysk, przyjemne mrowienie i dobre nawilżenie. Cena prawie 10zł jest moim zdaniem duża, jednak jest to Maybelline, więc narzekać też nie można. 



Aplikacje/Gry na telefon

Ten miesiąc był miesiącem gier. Na swoim telefonie zainstalowałam ich aż cztery! Pierwszą grą będzie "ZigZag". Kolejnymi "Jelly Jump" i "aa" gry typu "zdenerwujesz się jak nigdy!". Ostatnią "Two Fingers One Brain"- gra sprawdzająca naszą podzielną uwagę.

Random

W tym miesiącu postanowiłam urządzić swój kącik przy biurku. Najpierw nakleiłam zdjęcia, plakaty, rysunki i pocztówki na ścianę, jednak w zeszłym tygodniu stałam się posiadaczką ogromnej tablicy korkowej, na którą przeniosłam wszystkie wcześniej wymienione rzeczy. Co prawda jeszcze ją tworzę, ale efekt który teraz osiągnęłam już mnie zadowala i chciałam się z wami nią podzielić.



Gadżety 

Po tym jak razem z moim telefonem spadłam ze schodów w szkole, moja obudowa troszeczkę ucierpiała. Przez mój perfekcjonizm musiałam kupić sobie nową, jednak żadna nie wpadła mi w oko. Więc stwierdziłam, że sama ją sobie zaprojektuję przez stronę funnycase. Przez to, że youtube jest moim życiem i uwielbiam polskich, jak i zagranicznych youtuberów stwierdziłam, że jednemu z nich poświęcę obudowę. Trafiło na JDąbrowsky. Wybrałam jego zdjęcie i tyle. Zaprojektowanie jej było naprawdę łatwe, a cena za nią równie korzystna, Noszę ją dzień, w dzień i jak na razie nic się z nią nie dzieje, więc polecam!


Ubrania/Buty

W tym miesiącu nosiłam jedynie moje New Balance 996, które dostałam na urodziny. Uwielbiam te buty, są na prawdę piękne i przede wszystkim wygodne! Czyszczenie ich to dla mnie sama przyjemność! Teraz mam zamiar kupić sobie jakieś (najlepiej czarne) sportowe buty, ponieważ boję się, że te wykończę; i nie umiem się jakoś zdecydować... Polecicie coś?







Pozdrawiam Wiktoria! :)



4 komentarze:

  1. Używam tej samej Baby lips i jest genialna! :)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść na stronę funnycase.pl i zobaczyć... Każdy case kosztuje 24,99zł...

      Usuń
  3. Biebera nie lubię zbytnio, ale zapaszek faktycznie-bossski , :*

    OdpowiedzUsuń