środa, 11 listopada 2015

powrót?!

Uwaga!

Tak to ja, ta sama dziewczyna, która od roku zbiera się do napisania posta... Oficjalnie wracam! Wracam dlatego, że ostatnio moje życie opiera się na chorowaniu, powrotu do szkoły i odliczaniu do Świąt Bożego Narodzenia... Stwierdziłam, że powrót na bloga dobrze mi zrobi. Pewnie każdy już o nim zapomniał, ale i tak posty dodawać będę. Czy dla siebie, czy też dla jednego czytelnika. Mam zamiar w grudniu zrobić vlogmas. Codzienne posty opisujące mój dzień, zdjęcia które wykonałam i różne historię oraz wspomnienia. 
Pamiętam jak ogromną przyjemność sprawiało mi pisanie postów. Mam nadzieję, że teraz uda mi się i sprostam. Postaram się aby w listopadzie pojawiało się od 2-3 postów tygodniowo. Będzie to rozgrzewka przed codziennymi grudniowymi vlogmasami. 
Jak na razie się z wami żegnam. Do następnego!


Wiktoria : ) 

PS do Świąt zostało tylko 43 dni!! 
PS2 zapraszam na zakładkę "kontakt ze mną" wszystko jest aktualne! 
PS3 jeżeli cieszycie się tak jak ja, liczę na wasze komentarze!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz