wtorek, 1 grudnia 2015

VLOGMAS DAY 1 - HELLO DECEMBER



TAK!!!
Wreszcie mogę przywitać ten niecierpliwie wyczekiwany grudzień!! Co prawda witam go pod kołderką, bez głosu i z okropnym kaszlem, ale to co!
Czy wy cieszycie się równie mocno jak ja? Ja odliczam dni, minuty, sekundy do Świąt. Dla mnie to najpiękniejszy czas w roku. Ale o tym wpis pojawi się jutro ; )
Dzisiaj pięknie chcę z wami przywitać grudzień. Dla mnie grudzień bez świątecznej muzyki byłby totalnie stracony. Dlatego na spotify króluje albo playlista Igora Ignacego Leśniewskiego "Christmas_sztos" (ogólnie polecam tego użytkownika, bo dla mnie jego playlisty są idealne), album Michael'a Buble "Christmas", oraz album "Under the mistletoe" Justina Biebera i do tego kilka świątecznych kawałków Ariany Grande. Czy może być lepiej? Nie sądzę. Ciepła herbata z mlekiem, którą osobiście ubóstwiam, ciepły kocyk, lampki i owa muzyka- grudzień pełną parą.
A wy jak powitaliście grudzień? Jeżeli chorujecie tak samo jak ja to życzę zdrowia! Piszcie mi swoją ulubioną świąteczną piosenkę. 
Ja teraz lecę oglądać nowo poznany serial "Black Mirror" jak na razie zapowiada się nieźle... Aa! Czy wy też cieszycie się na wszystkie vlogmas na youtube?! Dla mnie to coś wspaniałego!
Tak więc do jutra kochani! 
Cześć grudzień, bądź jak najlepszy! : )

Pozdrawiam, Wiktoria : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz